luni, 26 noiembrie 2012

inca o data prin cluburi

Gata fratilor, oficial, de azi, bag pixul in viata asta cu iz monden. Femela a plecat de tot, decat sa o ard boschetar pe acasa la TV, hai sa ies cu niste prieteni. Unde se duc ei, ma duc si eu. Haide in Coyote Ugly. Auzisem de el, credeam ca sunt mari figuri, harfe, parcarea plina de S8`uri si interlopi. Aiurea. A fost mai rau!

Sa nu credeti ca am uitat de felul in care aceste cluburi pline de harfe profita de prostii cu buzunarele largi si le dau Scandic in loc de Finlandia la 250 de lei sticla! Bine ca am fost cu masina si m-am limitat la niste gheata cu aroma de portocale. In schimb ceilalti, vodca sau whisky cu suc de mere la 25 de lei paharutul. 90% gheata, doua degete de alcool si restul suc. Nimic nou, nu stiu de ce ma mir…

In fine, sa trecem peste faza cu bautura ca oricum nu e punctul meu forte. In schimb, pitzipoance obosite cat cuprinde. Unele chiar bune si sexy, dar cu atatea harfe incat si basinile care le ieseau din cur miroseau a Gucci editie limitata din 1985. Din nou, nimic neplacut. Faptul ca eu venisem cu un Fiat si nu cu un A8, S, sau vreun Supercar italian ma punea automat muuuuult prea departe de targetul lor.

Faza plina de caterinca era ca stateau la intrare, ca niste pradatoare. Atat era de ajuns, sa apara unul bine imbracat, plin de haur si tricou cu brandul scris mare, ca dadea norocul peste ele. Dar in schimb, femeile stateau toata noaptea cu telefonul in mana si… atat. Eu ma uitam, radeam, si pauza.

Pana acum, nimic nou sau neasteptat: preturi mari, pitzipoance bune si mai usoare decat o batista de matase luata de vant. As putea trai cu asta, chiar daca privesc si nu pun mana. Insa alt lucru m-a facut sa scriu acest post. Eu inteleg ca Romania si-o arde tara libera, democratie, dupa jdemii de ani de subjugare and shit, dar in cluburile noastre, cine nu e homalau e considerat intrus si e privit ciudat.

Da fratilor, daca esti vreunul ghei care citesti aici (desi sper ca nu, ca te banez!!!) sa-ti duci fundul in orice club. Partari cat cuprinde, pensati, epilati, aranjati, parfumati si dichisiti oriunde te uiti. Numai “fetite”. Bai nene, dar persoanele gay nu erau si din aia activi? Or fi fost, dar aici erau numai mironosite care stiau absolut toate versurile din cantecele lui Adele, niciunul mai macho, asa…

Acum o sa-mi ziceti sa ma iau de mana cu Becali si cu Vadim. Nu fratilor, nu am nimic cu ei, sa fie sanatosi gheii, lesbi si alte cele care se iubesc cu acelasi sex. Sanatate multa le urez! Cine sunt eu sa-i judec pe altii? Eu sunt de parere ca fiecare e liber si trebuie sa faca ce vrea, daca asa i se pare ca e fericit, bine si corect. Bravo lor!

Dar am avut asa, un usor sentiment de… schimbare. Romania a fost o tara pe care o pot numi usor curva, dintotdeauna. Au venit unii mai tari ca noi, gata sefu’, saru’mana! Ne-au ocupat romanii, ungurii, turcii si multi altii, gata bossu’, sa traiti, facem cum doriti. Ne-au ocupat germanii, gata, suntem sclavii lor si ne-au trimis in Rusia sa-i batem pe rusi, care ne-au facut afis si au sters strazile din Stalingrad cu uniformele romanesti. Cu NATO la fel, cu UE la fel.

Si cu tendinta asta de a lua de altii tot ce ni se pare trendy si la moda, la fel. Totusi am avut un sentiment de schimbare vineri seara. Si anume ca civilizatia se dezvolta parca intr-o directie anormala si vom ajunge sa traim ziua in care cluburile pentru oameni normali vor fi secrete, cu parola si ilegale. Stiam eu de ce ma duc in locuri ieftine, cu bere nefiltrata si multa, ceva mai murdare si in care nu-ti masoara nimeni emblema D&G de la catarama.

E ceva trendy sa fii gay azi, sau o ard eu prea dubios? Sa fiti sinceri, ca poate ma fac si eu, cine stie…  :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu