marți, 6 noiembrie 2012

De ce femeile sunt mai destepte ca barbatii


Da, are silicoane. Nu mari. Botox inca nu are. O mai vezi pe la televizor din cand in cand si prin ziarele alea de cacat pline de sfarcuri si buci goale. E buna gagica, nimic de zis. A pozat si in Playboy anul trecut parca. Daca stau sa ma gandesc mai bine, e foarte buna, nu buna! Dar dincolo de toate astea, de vagabonteala si pitziponcareala care produce bani, este prietena mea. Nu iubita dragilor, ca nu am nici vreun X6, nu sunt nici fotbalist si nu am nici ciocanul de juma’ de metru. Prietena, amica, pe tovarasie de pahar, pe caterinca, din astea. Si ca sunteti de treaba, o sa va impartasesc cateva chestii povestite deunazi.Ideea principala este asta: noi, barbatii, suntem niste labagii. Punct. Voi generaliza din pacate, dar asta e. Voi generaliza pentru cei care stiu sa se comporte, care stiu sa vorbeasca si care au atitudine buna, sunt extrem de putini. Asa ca, din solidaritate, o sa ma bag si eu la gramada si voi spune cu toata increderea ca noi, barbatii, suntem niste prosti. Inainte sa va bateti cu pumnul in piept ca voi nu sunteti, cititi in continuare va rog.
FII ATENT! DACA TE RUSINEZI CAND AUZI CUVINTE PRECUM “PULA” si “PIZDA”, TE ROG NU CITI MAI DEPARTE! Am mai spus asta, si nu o data. Tot ceea ce este opulent in jurul tau, al nostru, de la masini de figuri, bratari si lanturi cat funia, toale sclipicioase cu semnaturi la vedere de designer, ceasuri de jdemii de euro, pantofi Louboutin, rochite scurte, posete Hermes care costa cat 10 salarii sau machiaje stridente, au un singur scop. Acela este altruismul. Pentru cei care inca spun “genti” la jante sau au tricou De Puta Madre, altruism inseamna opusul egosimului. Da, ai citit bine. Stai acum sa si explic.
Cel care isi cumpara un S-Class, ala care isi face cumparaturi la Milano in week-end, cel care isi ia un ceas de 2000 E de la Cellini, care cumpara sampanie in club de 500 de lei sticla, de ce crezi ca o face? La fel si cu ele: aia care da 400 de Euro pe o rochie sexy, o galagie de bani pe pantofi cu toc, care isi pune silicoane de 5000 de Euro, cea care se botoxeaza din plin, cea care da 300 de lei pe o manichiura, de ce crezi ca o face? Pentru ei sau ele personal? Nu. Ci pentru altii.
Gata, hai cu exemplele. Direct de la sursa.
- Haide, lasa prostiile si zi-mi ce ai mai facut zilele astea, zi-mi de week-endul trecut, sunt sigur ca ai produs ceva, nebunatico!
- Bai, cam da. M-am distrat in week-end, a fost caterinca. M-am dus cu Ioana si cu Lora aia blonda in Fratelli. Era ziua unui smecheras, ta-su e nu stiu ce pe la DNA, aia cu arestarile.
- Ba, esti nebuna, te dai la din astia mari, mafioti? Manelistii nu-ti mai plac, sau carnatii aia de saptamana trecuta care te-au invitat in Martinica.
- Cine ma, terminatii aia? Bai, macar daca pula-bleaga ala de m-am combinat in seara aia arata cat de cat bine. Imi place mie viata, dar nici sa ma vada astia prin ziare cu spurcatul ala…
- Ce vrajeala proasta, l-ai aburit pe prost, ai facut ceva bani si gata. Haide, zi de astia din week-end, pe cine ai mai prostit.
- Nu am prostit ma pe nimeni, s-au prostit singuri! Hahahaa… Asa, pai ma ia Lora de acasa si ne oprim inainte la Cafe Cafe, ca era Mircea si cu toata gasca de la Mamaia, din vara.
- Pai te-ai mai vazut cu astia ma? Ti-o mai trage Mircea ala?
- Ba, ne-am mai vazut, dar nu mi-a mai tras-o cred de vreo 2 luni, de cand am fost la Sunwaves. Si adevarat zici ca mi-o trage, ca de aia si imi place de el, are o pula zici ca e o cutie de Cola, groasa rau de tot.
- Cred ca daca si-o infige in curu’ tau, paraie asta ca un pepene copt. Dar cred ca ti-ar placea, parasuto!
- Bai, termina cu glumele astea… Stii bine ca nu mi-o baga oricine la poponet. Ma rog, lasa-ma sa termin. Mergem pe Tomis, stam cu aia, caterinca, bem cate un Long Island si cateva shot-uri de Tequila si se face deja ora 1. Proasta de Lora a baut si ea, asa ca a trebuit sa lasam masina acolo.
- Da, e clar ce urmeaza… Pula taxi.
- Exact! Era un amic, prieten, ce cacat era de-al lui Mircea, dragut, m-as fi asezat putin pe fata lui. Dar cam tolomac mi se parea: facea caterinca cu astia, radea, dar se uita la mine ca prostul si cand il prindeam se fofila, zici ca avea 10 ani. Oricum, cand am dat sa plecam si Lora s-a vaitat ca nu avem cu ce sa ajungem, imediat s-a ridicat in picioare si s-a oferit el sa ne duca.
- Normal… Ca de obicei, gasesti tu un tolomac de serviciu care are impresia ca il lasi sa ti-o bage la vizuina.
- Bai, omul s-a oferit, ce vina am eu? Se uita la mine, nebunul. Si oricum, cand ne-am ridicat de la masa amandoua l-am tinut de brat si ii puneam mana pe cur. Ba’, eram si ametita ce-i drept… Mi-a zis el cum il cheama dar nu am tinut minte. Ne-a dus la masina. Ghici ce avea, clasic!
- Bemveu!
- Du-te ma cu Bemveul tau, avea un jeep din ala mare, negru. Cred ca era Nissan. Ne duce asta la BT acolo si inainte sa cobor il sarut pe gura. Nu stiu ce era in mintea mea, ca era un fraier, dar era dragut, mergea o data.
- Pai si, ce ai facut?
- Evident, ca orice labagiu, imi cere numarul. Ii dau eu un numar la nimereala si ma duc in club, ca acolo incepea distractia. Doar nu vroiai sa ma combin cu asta, ce ai? Sa mergi tu cu neamul tau cu Nissanul! Cu din astea de familie merg alde Bahmuteanca cu familia ei, nu eu la 19 ani!
- Hahahaaa, ce caterinca. L-ai prostit pe asta ca te-ai lins cu el si i-ai dat un numar gresit. Lasa ca face rost de ala real de la Mircea… Si nu o sa mai scapi de el! Haide, zi mai departe, ca noaptea abia incepea.
- In Fratelli, ca de obicei, plin de lume. Stii bine ca ma stiu toti bodyguarzii, aia de la bar, toata lumea. La masa noastra erau cred vreo 10 persoane. Ma rog, nu era masa noastra, era a lui Vasilica asta de-si serba ziua. Pe noi ne chemase o prietena comuna, aia care lucreaza la Kanal D, dansatoarea, o stii, nu?
- Ooo, buna gagica aia! Cum de nu vroia ea sa se bage pe sarbatoritul asta celebru de care tot zici?
- Ma, esti prost? Pai ea ma chemase, si ea deja era combinata cu un camatar din ala cu ceafa lata, prieten cu asta. Ma rog, complicat.
- Asa, si? Te-ai combinat cu asta, cu altul, cu cine? Haide, ca sigur ai dat cu pizda intr-unul cu bani pe acolo…
- Nu fii porc bai, ca acum te bag in pizda ma-tii! Ai noroc ca stiu de gluma si ca imi place de tine, ca altfel…
- Haide, lasa vrajeala si zi mai departe acolo povestea vietii!
- Pai am ajuns, am facut cunostinta cu lumea, l-am pupat pe sarbatorit si ne-am pus sa bem ceva. Pe asta de e ta-su smecher il cheama Radu. Baiat bun, bine facut, tatuat pe gat. Stii ca ma excita chestiile astea, nu?
- Pai cum sa nu stiu?????
- A fost labareala in club, sincer. Erau niste tristi la masa, niste figuranti, de ma durea capul. Cica unul era din PSD, altul era de la nu stiu ce partid, altul era un sef pe la Antena , numai basinosi. Unul care se bagase in seama cu Lora, mai inalt si mai gras, cica lucra in politie. Fraiera de Lora se combinase cu el, hahahaaa, a plecat cu el acasa1
- Haide ma, las-o pe zdreanta aia, ca se combina si cu Gigel Frone la cat de disperata este. Ioana ce a facut?
- Bai, se dadeau aia la ea, ii aduceau de baut, dansau cu ea, dar proasta nu sti ca inca ofteaza dupa nesimtitul ala de la Dinamo?
- Pula meaaaa, numai vedete pe acolo, din ministere, politie, fotbalisti, lume interlopa, lume buna, numai afaceristi, stiam eu de ce nu ma duc prin cluburi din astea de cacat…
- Haide, lasa vrajeala. Tu nu vi ca esti rupt in cur si ca nu te lasa gagica-ta aia blonda cu care esti de 5 luni…
- Hai, da-te in cacat, ca s-a dus povestea mea de iubire
- Pai oricum nu te prindea baiat de casa, nu stiu ce a fost in capul tau..In fine, eram singura, am zis sa vad ce e de capul lui asta. Dansam, a comandat doua sampanii, ne-am urcat pe mese, a fost haos. Am iesit de vreo 2 ori afara sa luam o gura de aer si am discutat nitel, ca inauntru imi tot urla in ureche si ma scuipa, jegosul.
- Muahahaha, te scuipa fraierul in ureche si tu vroiai sa te combini cu el!
- Pai stai ma, ca m-am si combinat. Sunt cu el de saptamana trecuta. Dar stai sa vezi cum, ca am fost o proasta. Bausem bai de nu mai stiam de mine. Eu tin la bautura, stii bine, ce naiba… Dar ma facusem atunci pilaf. Ti-am zis, ca am iesit sa discutam si imi tot povestea despre el, ca trebuie sa-i vina nu stiu ce Maserati luat la mana a doua din Germania, ca il asteapta soferul cu un GLK in parcare, ca mai are un Porsche si ca sta in Mamaia.
- Ohooo, bun asa, deci exact ce cautai!
- Da, numai ca atunci eram prea beata ca sa mai gandesc cum trebuie. Si am facut ceva ce n-am mai facut de multa vreme. L-am tras pe prostul asta la baie. Jur ca vroiam sa-i sug pula! Nu stiu ce aveam, ma excitasem, imi placea de el!
- Auzi, ia hai de acum da-te in cacat si ia-ti pahar din dulap cand mai vii la mine, ca te fut!
- Stai ma, ca nu am facut nimic la baie, ca era o mega coada. Dar m-a tras el in parcare, in masina. L-a trimis la plimbare pe sofer si am intrat in spate.
- Te-a futut?
- Eh, m-a futut o laie, ca nu i se scula, era mai beat ca mine. Dar i-am supt-o nitel pana cand s-a intarit si si-a dat drumul fraierul… L-am sters cu rochia aia portocalie cu care eram, a doua zi am bagat-o la spalat, hahaha!
- Bai, am inteles. Te-ai dus in club, l-ai aburit pe asta, i-ai supt cariciu, la fel au facut si prietenele tale. Si ce a urmat?
- Pai nu ti-am zis ma? M-a dus acasa soferul lui, ca asta era mort. A doua zi m-a sunat, ca-si cere iertare, ca era beat, cacaturi din astea… Ma vad cu el, imi aduce cadou o bratara Bvlgari din aur alb. Si niste flori penale albe. Seara ma duce sus acolo la Park sau ce cacat de hotel e, rezervase tampitul toata bodega. Cica vrea sa cumpere locul ala si e prieten cu patronul.
- Hai lasa-ma, ca lesin… Exact ca in filme, ce romantiiiiiic! Futu’ti curu’ ma-tii de parasuta, azi ii sugi cariciu si a doua zi o ardeti romantic?
- Ce conteaza ma cum am inceput? Uite unde am ajuns, suntem impreuna acum. Imi place de el, sa stii. In alta zi vine la mine si imi lasa ca la curve 1000 de Euro intr-un plic. Cica sa imi fac de cap si sa ma duc la cumparaturi.
- E clar, i-ai sucit mintile prostului. Ai facut ceva cursuri de muie ma? De le iei mintile la prosti?
- De parca nu stii…
- Pai eu ce zic aici? Sigur nu cu muia ta l-ai aburit, ca decat buzele tale mai bine simti o mana calda pe ciocan. Si la cat de beat era, mai tinea el minte pe unde si-a bagat-o…
- Hai ca esti magar! Ce conteaza, i-a placut de mine si mie de el, gata! Uite, ieri am iesit iar la un party privat de Halloween, mi-a adus costum de Tinkerbell si el s-a deghizat in Al Capone. Mi-a zis ca de saptamana viitoare cica ar vrea sa ma mut la el in Mamaia…
- Opaaa, e serioasa treaba deci!
- E pe naiba… Doar nu sunt nebuna sa ma mut cu el. O fi el bun, are bani si imi face toate mofturile. Dar la pat e varza. Da din buci o data si se baga la culcare. Si nu e nici vreun supra-dotat pe care sa-l calaresc eu in voie sa-mi fac treaba. In week-end acum iar ies cu fetele, i-am zis.
- Mda… E clar. Cine mai da petrecere acum, ce tinta mai urmaresti?
- Bai, am emisiune vineri, dar mergem sambata in Bucuresti, la clubul ala nou. Nu stiu cine vine acolo, dar am auzit ca e plin de baieti buni. Il mai stii pe ala care m-a anturat la el acasa si a mai venit cu un prieten? Bai, nu mai sunt eu asa nebuna ca anul trecut, sa-i las pe doi tampiti sa mi-o traga dupa o noaptea de clubareala, vreau si eu acum ceva mai clar. Mai stabil.
- Adica vrei un prost si bun la pat, si bogat, si de caterinca, si generos, si mai cum?
- Ajunge sa fie asa… Dar oare oi gasi unul din asta?
- Bai, din pacate eu inca tin la blonda aia care n-o haleai tu. Dar nu am indoieli ca in fiecare week-end vei gasi nu unul, ci 10 flacai disperati sa ti-o traga si sa te bifeze la palmares.
- Ah, da??? Pai si ce daca??? Stai calm, ca nu mi-o mai trag de mult din prima seara. Daca vor sa ma bifeze ca “victima”, trebuie sa astepte si sa plateasca. Uite, de exemplu, tot nu am reusit sa ajung in Portugalia. Primul cu care ma combin, acolo ma duce!
- Hehehe, ce usor este sa fii pizda. Ma rog, ce usor e sa fii o pizda buna, siliconata si sexy ca tine care ii joaca pe degete pe prosti.
- Bai, sa stii ca e usor. Dar mai usor este sa gasesti fraierii usor de aburit carora sa le dai sperante. Stii bine ca-mi place viata, dar daca nu ma distrez acum, cand oi vrea sa fac toate astea, la 30 de ani?
Discutia a mai continuat, si pe o directie mai cinstita, si pe una mai promiscua. Eu nu aflasem nimic nou. Ci mi se confirmase, inca o data, ca barbatii sunt mai prosti decat femeile. Daca am invata cu totii sa fim egoisti, daca am invata sa le trimitem pe ele la plimbare atunci cand vin calare sa se bage in seama atrase de bani, daca am profita de ele, daca nu le-am mai suna a doua zi, daca le-am spune clar: ti-o tragi? Nu. Drum bun!, daca le-am pune sa plateasca singure si daca am fii complet indiferenti, atunci am fi noi aia destepti.
Dar nu putem face asta. Si nu va fi niciodata asa. Femeile se machiaza, se imbraca atragator, se duc la sala, se tuneaza cu silicoane si botox, isi scot grasimea cu liposuctiune, NU pentru ele, NU pentru familie, NU pentru alte femei… Ci pentru a avea succes la barbati. Noi, mult mai prosti, investim bani in masini, case, haine, consumatie, bijuterii, parfumuri si multe altele, numai si numai pentru ele. Daca cineva crede ca ala care si-a cumparat un Ferrari a facut-o pentru sufletul lui sau din pasiune pentru masini, e un fraier.
Dar stiti ceva? Parerea mea este ca toata aceasta poveste cu femei si barbati este ceva normal. Daca esti tanar sau tanara, profita de viata si fa orice nebunie. Ce se poate intampla? Iti place viata si vrei sa le-o sugi la toti flacaii dintr-o toaleta, asa cum era una la Vama Veche in vara? Foarte bine. Vrei sa investesti bani si timp intr-o pitzipoanca, sa o duci cu iahtul pe Mediterana, sa-i cumperi bijuterii si sa-i dai bani de toale? Foarte bine, fa-o. E ceva normal.
Vreau doar sa subliniez ca orice am face, noi suntem mai prosti ca ele. Inca din liceu, cand incepi sa-ti faci freza, sa-ti cureti adidasii si sa te spargi in figuri cu un telefon nou, ca-ti place de o colega. Pana cand iti suceste mintile una cu picioarele lungi in club si nu te mai poti gandi la nimic altceva. Pana cand te vei casatori si vei avea copii. Crezi ca nu te vei duce sa cumperi tampoane, sa schimbi scutece sau sa stai cu copilul cat ea este la cumparaturi si la Pilates? Te inseli.
O dovada suprema de frustrare si constientizare ca femeile sunt mai inteligente si superioare noua vine inca din vremuri stravechi, cand ele nu aveau drept de vot, de munca sau de exprimare. Si vine in prezent si de la salbaticii aia din Orient, care le obliga pe femei sa stea infasurate, fara drept de exprimare, drept la viata sau la orice placere. Sau in biserica, femeile nu au voie in altar: cica au pacatuit, inca de la Eva, care i-a dat marul lui Adam. Adica datorita Ei a aparut viata pe pamant, si tot o femeie cica l-a nascut pe Iisus. Dar na, pana si biserica e fricoasa si ipocrita…
Heheheheeee, acum v-ati lamurit? Istoria a persecutat femeia de frica. Si acum, de cand cu libertatea asta, ele isi cam fac de cap. Si eu unul le sustin. Votez PRO cu orice gagica care este in stare sa-l fraiereasca pe unul, care il face de bani sau care profita de pe urma lui. Gata prieteni dragi, incepe epoca lor, a femeilor!
Hai ca m-am sictirit sa tot scriu, ma duc sa-mi iau o bere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu