marți, 9 octombrie 2012

...[no fun]

Mi-ar fi dor de ea daca nu m-ar suna intr-una si daca nu m-ar intreba nimic cand as venii tarziu de la munca. As iubi`o pentru ca nu`si barfeste prietenele, pentru ca nu`mi uraste prietenii, pentru ca nu tipa la nimeni si, mai ales, pentru ca ii stralucesc ochii de cate ori ma vede si pentru ca inchide ochii cand o sarut. Mi-ar fi nespus de draga cand m-ar adormii mangaidu`ma pe spate, cu degetele si sarutari cuminti. Mi-ar fi greu sa ma uit dupa alte femei cand iubita mea sta picior peste picior cu atata gratie si cand orice rochie simpla pe care o imbraca trezeste dorinta unui alta barbat de a i`o da jos. As adora`o pentru libertatea de care ne-am bucura impreuna si pentru ca nu mi-ar spune niciodata ca`i obosita cand as vrea sa fac dragoste sau sex cu ea. M-as topi dupa ea daca le-ar zambii fostelor mele amoruri si daca nu m-ar intreba nimic dupa aceea...Femeia care mi-ar pune in pericol burlacia ar trebui sa imi accepte toanele, ciudateniile, simplitatea in anumite privinte si sa stie pe de rost ca barbatii si femeile nu iubesc la fel. Daca nu mi-ar cere nimic, i-as da tot ce nici eu n-am crezut ca sunt in stare...Daca in sufletu ei ar fi cel mai frumos, n-as pleca niciodata de acolo... 
...dar acum imi este dor de ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu