vineri, 5 octombrie 2012

[no fun] Cum am ajuns sa urasc Ford Focus

Nu-i asa ca exista masini ceva mai speciale si pentru tine? Fie ca e in sensul bun sau in cel rau. De exemplu, pentru mine, Ford Focus este o masina pe care o urasc din tot sufletul. Nu am avut nicio Focus, parca am condus-o ocazional, habar nu am cate stele are la Euro Ncap si nici nu mi-a murit vreo ruda intr-o astfel de masinuta. Dar ce s-a intamplat de fapt?

Dupa ceva timp de stat impreuna, e normal sa te mai certi ca si cuplu, nu? Sa-mi zica mie unul care nu s-a certat cu gagica-sa vreodata… Si din cauza mea, si din cauza ei, dar cert este ca ne certam destul de des. Adica era normal. La fel de normal cum ne certam, ne si impacam.. Numai ca intr-o zi, mi s-a parut ceva necurat la mijloc. "Eva" vine dintr`o excursie mai lunga, dragoste mare, nimic n-ar fi trebuit sa mi se para dubios. Si cu toate astea, cred ca barbatii au un al 6-lea simt, asa cum femeile au un al 7-lea si chiar mai multe, de te miros daca le minti, parca iti scrie in frunte.

Cat a fost plecata lucrurile erau prea normale, nu ne mai certasem de vreo saptamana chiar. Femeia era prima care lasa de la ea, prima care zicea sa nu ne mai certam, prima care ingropa securea razboiului: “Gata, hai sa nu ne mai certam."

Bai nene, prea se transforma totul in roz, sigur e ceva aiurea. Mie imi convenea, ca sunt mai comod de fire si nu prea am chef sa ma cert ci mai degraba imi iau jucariile si plec in alta camera sa ma uit la televizor pana se calmeaza lucrurile. Acum nici nu mai era nevoie, ca se calmau de la sine, datorita ei. 


Ma simteam ca intr-o melodie de Vama Veche: fericit, dar banuitor. Si aveam dreptate. Mi-am dat seama ca femeile isi planifica toti pasii foarte bine si cu multa iscusinta, din timp, astfel incat sa nu mirosi nimic. A venit acasa, parchez masina mea la scara la ea, ca ea mereu ajungea "mai devreme". Ma astept sa gasesc aceeasi dragoste si armonie dintr-o reclama la iaurt, in care totul pluteste si miroase a primavara. Ei bine, azi urma sa fie ceva mai diferit.

Nu a mai venit ea... total o persoana necunoscuta...acelasi aspect dar nu cunoasteam acea persoana...e ca atunci cand te trezesti din amnezie si nu poti sa vezi cine e acea persoana. Scandaluri peste scandaluri...motive aberante... Cum am zis...Vama Veche: fericit dar banuitor deznodamantul s-a intamplat intr`o zi de luni.

Intra in masina si imi dau seama de cand saluta ca ceva se intampla.

- Ne despartim

- Cum adica !?


- Nu mai merge pur si simplu relatia ..

- Stai asa ca nu pricep nimic... De ce ? Ce s-a intamplat ?


- Bai, stii ceva. O frecam aiurea. Nu merge, m-am saturat. Nu sunt fericita, nu suntem casatoriti, nu avem copii, vreau sa-mi vad naibii de viata. Ramai singur sau cu cine ai chef, dar eu plec. etc etc etc

Cu gura cascata, ma uit la ea cum se ridica si pleaca. Iese fara sa se uite inapoi si tranteste usa. Ma uit pe geamul si nu imi vine sa cred ca totul s-a terminat.. Se indeparteaza usor si parca o a treia mana ii iesea de la spate si imi arata degetu din mijloc:

 “O sugi fraiere, ti-am facut-o!

Si de-atunci n-am mai vazut-o si nici nu am mai vorbit. Si-am ascultat Ana, Vama Veche, de 7 ori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu