miercuri, 6 iulie 2011

Foursquare


Am fost în weekend prin bellagio şi fratelli. Mă simţeam masochist. Plus, fac pauză de alcool câteva zile, şi oricum n-am cum să mă distrez nicăieri, aşa că na, dacă tot nu mă distrez, să mă nedistrez până la capăt în locuri pe care le urăsc în aşa hal încât dacă ar fi oameni, le-aş viola mamele.

Nu e absolut nimic mai enervant pentru un om groaznic de treaz decât un om groaznic de beat. Sau piticaniile care dau din ele încercând să compenseze lipsa de estetică prin sugestia fină că ştiu să se zbată în penis. Sau grasele care se ascund la întuneric în A, aşteptând să se îmbete proştii, poate le-o dă şi lor cineva la transpirată.

Şi am observat că podelele din bellagio şi fratelli au ceva în comun cu gura lui Botezatu. Toate sunt extrem de lipicioase după 2 noaptea. Bun, am făcut norma de glume cu Botezatu şi pe săptămâna asta, trecem la foursquare.

Foursquare e un site unde îţi faci cont, şi absolut orice loc public din univers poate avea un fel de păginuţă: restaurante, baruri, orice. Şi tu cum ajungi într-un loc, intri repede de pe telefon şi scrii că eşti acolo. Aşa prietenii tăi ştiu unde eşti, tu ştii unde sunt ei, ei ştiu unde ai fost, tu ştii unde au fost, tu citeşti părerea unor necunoscuţi despre locul ăla, nişte necunoscuţi citesc părerea ta despre locul ăla, şi alte combinaţii de elemente de mai sus.

Şi toată treaba asta e total greşită din punctele următoare de vedere:

1.Partea cu străini care poa să vadă ce traseu ai tu în fiecare zi, că ţii neaparat să anunţi pe unde te plimbi pă FOURSQUARE. Hai să facem treaba poliţiştilor mai uşoară. Apropo, dacă mă vedeţi cu cont pe site-ul ăla, şi că mă duc în locuri, înseamnă că cel mai probabil telefonul meu e la prietenul Raul, pe care l-am pus să îmi construiască un alibi, cât dau eu foc la un cerşetor.

2.Cât de inadaptat social, tristan de garsonieră şi baracudă de pădure trebuie să fii, ca să urmăreşti unde se duc prietenii tăi PE UN SITE? Pula mea, dacă ai prieteni, te sună şi te cheamă. Dacă tre să te uiţi pe net să vezi ce fac prietenii tăi în seara asta, e clar că stai în casă şi plângi, pentru că nu te invită nimeni nicăieri că puţi a ceapă.

3.Cât de labagiu de tastatură, frate cu ecoul şi paznic la bostană trebuie să fii ca, cu toate că nu ai viaţă socială, să scrii repede pe un site pârlit când te duci undeva, ca să vadă lumea că ai viaţă socială? Vă daţi seama cât de vărul mai prost al lui Mowgli trebuie să fii încât să simţi nevoia să demonstrezi că ieşi în locuri şi te distrezi?

4.Îmi şi imaginez stalkeru bălos care stă cu telefonul în mână să vadă prin ce cluburi o arde fosta prietenă , şi fosta prietenă cum scrie de-a dracu’ cum se duce în toate, ca să-i facă în ciudă.

5.Şi ce ego complet dărâmat trebuie să ai ca să aduni badge-uri. Să vă explic. Când faci anumite rahaturi, gen să ieşi 3 zile la rând, sau să o arzi în 3 baruri în aceeaşi seară, îţi dă un fel de Achievement, ca-n Warcraft.

Achievement unlocked: Successfully simulated that you have a life!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu