miercuri, 6 iulie 2011

7 din multele lucruri inadmisibile la un bărbat


De-alungul anilor în care m-am întâlnit cu diferiţi ciumpaleţi din oraş, am înteles că există lucruri peste care poţi să treci si lucruri de lângă care să pleci. A fost nevoie de destule întâlniri de gradul III pentru a aduna această listă şi a garanta adevărul absolut al afirmaţiilor.
1. Pantalonii în culori vii

Obsceni. Purtarea acestor pantaloni e echivalentă cu o declaraţie de dragoste pentru toţi barbaţii din univers. Cunosc în oraş un tip aşa colorat şi se zvoneşte despre el că are pula mica. Sigur compensează cu altceva mare.
2. Ochelarii fără dioptrii

Vrei să demonstrezi ca eşti diferit, că traieşti paralel cu mulţimea de oameni robotizaţi în care un destin potrivnic te-a aruncat? Eşti cumva un ratat notoriu şi nimeni nu te bagă în seamă? Poarta ochelari, pune-ţi un mic fulărel şi gaseşte-ţi ceva artistic de făcut. Vei reuşi astfel să îndepartezi orice tipă mişto şi îţi vei petrece viaţa alături de o gagică nanistă, cu păr jilav şi puţină mustaţă. Sau de un gagic.
3. Detaliile

Genul de barbaţi care aberează despre persoane şi chestii de care nu iţi pasă şi despre care cred că iţi pasă. Exemplificare: ˝I-am spus Marcelei sa mă sune…şti cine e Marcela , nu? Cum mă? O ştii pe Florica, aia de venea la cursuri cu mine? Are o verişoară, Diana. E, Marcela e soră-sa vitrega, că au divorţat acu vreo 10 ani, se aude ca s-a încurcat mă-sa cu avocatul Ionescu… Cum? Nu îl şti pe dl. Ionescu? Sigur îl ştii, are o bărbuţă…˝ in loc de ˝I-am zis Marcelei să mă sune şi nu m-a sunat!˝.
4. Sfaturile acordate voluntar

˝Ar trebui să faci ce spune mama ta.˝, ˝Cred că ar fi mai potrivit să porţi altceva decât costumul ăsta de leopard.˝, ˝De ce nu incerci si tu un ceai de slăbit?˝ După astfel de sfaturi, nimic nu are mai multă savoare decât o anecdotă despre mama lui.
5. Sinceritatea excesivă

˝Arăţi groaznic cu clema aia în cap.˝ Raspunsul potrivit: ˝Nu aşa de groaznic ca mă-ta în coşciug…˝


Sunt un Delfin iubito! Uite, stiu să dau din rochiţă...
6. Diminutivele

˝Esti supărilă/supărici?˝, ˝Ce face puţulică ăla?˝,˝Dă şi mie un pupicuţ!˝, ˝Mă duc să fac pipilică!˝.
Un bărbat care foloseşte diminutive şi care se ˝pisiceşte˝ merită fix pula. Privirea ˝Tu chiar crezi asta?˝ e cea mai bună idee. Plecaţi cât mai repede de lângă pederastul în cauză.
7. Sindromul ˝Îngerul lui Dumnezeu˝

Nu bea nimic niciodată, nu fumează, nu vorbeşte urât, merge cu 30 km/h doar ca să fie sigur, iubeşte animelele, luptă pentru dreptul delfinilor de a se pişa în apă. Un astfel de om nu poate fi numit bărbat. Bărbat e ăla care mănâncă veveriţe vii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu