luni, 7 mai 2012

"Ce bine va sta impreuna"

Mereu când văd pe stradă, pe facebook sau cu benoclul pe geamul de la baie al vecinilor câte un cuplu fericit, îmi vine să le dau un şut în stern.
Pur şi simplu nu suport oameni care-s tandri şi vesei şi chiţăie şi se giugulesc şi se sorb din priviri. Mi se pare cel mai detestabil lucru din univers. E de la mine, nu e de la ei.

Unor oameni nu le plac şerpii. Mie nu-mi plac oamenii bucuroşi. Şi când îs doi, deja imi vine să vomit.

Dar, cum spuneam, e de la mine. Însă mai tare de atât mă enervează vitele proaste care behăie:

„VAAAI CE BINE VĂ STĂ ÎMPREUNĂĂĂ”
la imaginea mai sus menţionată.
Zic vite proaste pentru că pariez un coi şi o mână că nici un bărbat realmente heterosexual nu a spus vreodată „vă stă bine împreună”. Mi se pare una dintre cele mai cretine constatări din univers. Cum adică le stă bine împreună?

Cum îi stă lu’ Megatron şi lu’ Starscream împreună că sunt amândoi Decepticoni? Ce căcat vine asta? Sau în mintea vitei oamenii sunt ca piesele de puzzle, că se potrivesc sau ceva? Păi în cazul ăsta eu aş putea să-mi potrivesc protuberanţa în orice om mai mare de 3 ani. Ar fi un puzzle cam de căcat, pe care îl faci cum vrei.
Dar, vita de fapt vrea să sugereze că aşa, la trăsături şi chestii, oamenii ăia par a se potrivi.
Păi hai să vă spun o observaţie fină: un om care arată bine se potriveşte cu orice om care arată bine. Adică eu, spre exemplu, m-aş potrivi cu absolut orice tipă din univers care-i incredibil de frumoasă. Până şi Cabral care e foarte negru se potriveşte cu nevastă-sa. Că na, arată bine amandoi, ca oameni.

Urâţilor, din păcate, nu le stă bine împreună. Nu le stă bine nici singuri. Pe întuneric le stă bine. Sunt ca piesa aia de puzzle pe care a ros-o câinele şi s-a pişat pe ea şi s-a lăbărţat şi s-a fleoşcăit şi s-a şters de n-ai ce să mai faci cu ea. Dar nu e ca şi cum în sine, omul, arată mai bine din cauza proximităţii cu celălalt om.
Nu e ca şi cum corpurile lor creează o sinergie estetică şi formează o bestie cu 2 spinări şi nota 14 pe scara de la 1 la 10 a estetismului, atât de incredibilă încât toate fiinţele din jur au orgasm instantaneu şi trebuie să meargă ciudat că au chiloţii umezi.
Nu e nici un „împreună” acolo. Sunt doi oameni separaţi care stau în acelaşi loc.

Să spui „vă stă bine împreună” e ca şi cum ai spune „nici unul dintre voi nu e atât de urât încât să îl facă pe celălalt de căcat prin asociere”. Şi e un compliment extrem de imbecil.

Ştii cui i-ar sta bine împreună? Bocancului meu şi meclei tale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu