luni, 9 aprilie 2012

Le intereseaza pe femei masina ta.


Dupa cum ti-ai dat seama, nu este o intrebare. Este o afirmatie. Reala si valabila. Tin minte ca o singura data m-am confruntat cu asa ceva. Eram prin ultimul an de Liceu si nu multi aveau masina. Eu aveam. Un junghi de japoneza cheala, cu geamuri manuale, dar aveam.

Si cand am iesit cu o gagica, era boboaca, am luat-o de la liceu, a intrat in masina si s-a lasat in jos, sa nu o vada ceilalti… Adica ii era rusine in masina mea! M-am simtit prost atunci, dar mi-a trecut repede. Sa ma cac in capul ei de figuranta, si-o fi imaginat ca daca aveam vreun S-Class ma uitam dupa ea… Bulangioaica!

De atunci, ori am dat eu numai peste fete fara pretentii, ori masinile mele au fost pe placul lor. Poate ca a doua parte nu e tocmai reala, ca nu am avut niciodata vreo masina scumpa, din cele parcate in fata la Bamboo.

In general insa, masina conteaza foarte mult pentru o fata. Ea habar nu are care este volanul, nu stie sa deschida portbagajul si nici sa dea drumul la radio. Insa altceva o intereseaza. Sa fie o masina nemteasca, ori BMW, ori Audi, ori Mercedes. Restul, nu conteaza. Decat daca sunt din alea scumpe si puternice, la care nu visam noi, cei de pe acest site.

Dar cel mai mult conteaza pentru o femeie, nu sa se simta ea bine, ci sa fie vazuta intr-o masina misto. Sa aiba ce le povesti fetelor, prietenelor. Cand una spune ca barba-su si-a dus Volkswagenul la service, ea va spune ca tocmai s-a combinat cu unul care un Audi A8 nou-nout. Nu conteaza ca bietul flacau poate si-a facut credit pe viata ca sa dea 15.000 pe un A8 la mana a doua, sau ca are numere de Anglia, Bulgaria sau Azerbaidjan.

Deci femeia vrea masina tare, nu pentru ea, ci pentru celelalte. Sau sa-l faca gelos pe vreun fost, un fatalau de care ei ii placea, dar nu a stiut s-o pastreze, si acum, chipurile, va muri de ciuda ca ea a gasit o partida mai buna, cu multi cai putere.

Nu generalizez. Sunt si fete care merg la fel de zambitoare si fericite cu metroul. Dar sunt o specie pe cale de disparitie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu