joi, 8 decembrie 2011

Vodafone _|_


Daca as fi arab, mi-as detona camila constipata in toate sediile Vodafone. Daca as fi Gulliver, i-as fute pe muistii si muistele din compania asta cu pula de un kilometru. Daca as sti unde stau toti directorasii aia poponari le-as trimite gigoloi infectati cu SIDA. Daca as fi sef suprem pe Romania as face din Vodafone firma de vidanajare, ca au angajati de cacat. Iar serviciile lor le-as angaja la bordel, pentru ca sug infiorator.

Dau sa sun ieri pe cineva. “Credit insuficient pentru directia apelata”. Ok, hai sa sunam la serviciul clienti. “ Credit insuficient pentru directia apelata”. Suna Pisoiu la aceeasi chestie. Ura, acum ma si taxeaza pentru serviciul clienti. Aia care raspund sunt tot niste boi nesimtiti, dar acum sunt pe bani. Ce zice vita: “Pai, deci, a fost o eroare, ca ni s-a parut noua ceva suspect si am blocat contul! Da’ se rezolva in 24 de ore!” Dupa care am primit un mesaj cu “se rezolva in 5 zile”

Draga Vodafone (s-o fut pe ma-ta cu un arici), ai un motiv? Nu stii sa spui? Hai ca-ti zic io: e ciudat sa angajezi toata vitele pe post de operatori care-si dau cu parerea pe banii mei. Sau sa blochezi un cont instant, dar sa dureze 5 zile ca sa-l deblochezi. Si sa nu-mi spui cine e prostul satului care mi-a blocat contul, sa-i platesc io taxa de sterilizare. Ca un asemenea bou n-are voie sa se reproduca. Si sa nu uit: de ce angajati numai idioti in compania asta? Cunosc destui, si toti sunt fie cretini pur-sange, fie curve reprofilate.

M-am decis: o sa-i fut in gura pe Vodafone cu orice ocazie. Oriunde, oricum, oricat. E a nspea oara cand ma calca pe nervi cu incompetenta lor si eu nu-s genul tolerant. Ma enervezi? Iti dau foc la casa, iti vand familia in sclavie, pun racketii sa-ti violeze porcul. Te rad de pe fata pamantului, mai rau decat le fac evreii palestinienilor.