marți, 20 decembrie 2011

De ce urasc Craciunul


Pe lîngă motivele evidente, cum ar fi bastarzii ăia mici şi tuciurii care îţi bat la uşă ca să falseze pentru 50 de mii şi ce mai găsesc în buzunarele hainelor din cuier cît nu eşti tu atent sunt 3 esenţiale. Dar, că tot veni vorba de colindăciori, bă, aţi observat că sună până răspunzi? Adică observă că nu e nici o mişcare şi nu concep că poate nu ai chef să îi înjuri. Sună pănă ieşi să le fuţi o flegmă şi o mumă-n-cur de paraziţi! Chit că poate ai chef să fii paşnic de sărbători, sau doar faci şi tu o labă, sau dormi ca omu până la 4 dup-amiază, să treacă mahmureala. Ce picior în muie merită colindăciorile! Să trecem la motivele ălea 3 şi mari.

1.Nu îmi place petrecutul de sărbători.

Să nu înţelegeţi greşit. Îmi place să petrec. Tocmai asta e problema. Beau când vreau eu, mănînc ce şi unde vreau eu şi dorm cât vreau eu. Absolut mereu. 365 de zile pe an. Fac exact ce vrea pula mea. Şi exact de-aia petrecutul de sărbători mi se pare o mizerie. Nu poate însemna nimic pentru mine. E ca weekendul pentru şomeri. Un hemoroid îşi pierde semnificaţia după ce ai fost înjunghiat în cur. Fix de-aia urăsc sărbătorile. Că toată lumea e ca mine de sărbători. Toţi beau, mănâncă şi dorm cât vor ei. Se ridică la nivelul meu de depravare şi nu mă mai simt super-special. Cînd văd toate speciile inferioare de 9-5işti fără viaţă că ies pentru prima dată din casă de astă vară şi se comportă ca şi cum ei rulează oraşu’ îmi vine să vomit. Marş înapoi la trimis texte de-ale mele pe grup, la muncă, fără menţionatul autorului, să râdeţi în pauza de cafea, plebe!

2. Urăsc cadourile.

Urăsc să primesc cadouri pentru că trebuie să mă prefac că îmi plac rahaturi. Nu îmi place nimic primit pentru că deja am tot ce îmi place. Dacă nu am, înseamnă că nu îmi place destul sau necesită muncă. Spre exemplu aş vrea o placă video nouă dar faptul că ar trebui să reinstalez windowsu şi toate prostiile şi să pierd câteva ore din viaţă poponărind sistemul îmi taie macaroana. Tot aşa, aş vrea un pat nou, dar să mă duc până la IKEA, să cumpăr unul, să-l car, să-l asamblez… pula mea, mai bine aş dormi sub chiuveta de la bucătărie. Sunt prea leneş să pot primi cadouri. În orice obiect văd munca pe care o să o trebuiască să o depun cu acel obiect şi mi se înmoaie tot elanul. Şi invers e enervant încât sunt prea superficial să ştiu ce pula mea ar vrea oamenii din jur. Şosete? Vreţi şosete? Daţi din cap a da, că alte idei n-am.

De fapt singurul lucru care îmi place de crăciun este proaspătul meu obicei. În fiecare an o să cumpăr un brad de plastic şi o să-l arunc după crăciun. Ca să enervez de două ori mai tare hipioţii decât ăia care fac aşa cu brazi naturali. Hai, muie bă!