miercuri, 26 octombrie 2011

replicile fetelor

1. Eşti ca un frate pentru mine = Îmi aminteşti de nătărăul care cânta la banjo în „Deliverance”

2. Este o mică diferenţă de vârstă între noi = Nu vreau să îmi dau întâlnire cu tata

3. Nu mă atragi în „sensul” acela = Eşti cel mai urât personaj pe care l-am văzut vreodată

4. Viaţa mea este prea complicată acum = Nu vreau să stai toată noaptea, alfel vei auzi convorbirile telefonice cu ceilalţi bărbaţi cu care mă întâlnesc.

5. Am un prieten = Prefer motanul meu şi 2 litri de Coca-Cola.

6. Nu îmi dau întâlniri cu colegii = Nu mi-aş da întâlnire cu tine nici dacă am fi vecini de galaxie... barem de clădire.

7. Nu este vina ta, ci a mea = Este vina ta.

8. Sunt celibatară = Am jurat să nu mă întâlnesc cu bărbaţi ca tine.

9. Hai să fim prieteni = Vreau să stai pe aproape să-ţi pot povesti cu detalii totul despre bărbaţii cu care mă întâlnesc şi cu care fac sex. Este vorba de perspectiva bărbătească în a vedea lucrurile

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu