joi, 13 octombrie 2011

Ce mă mai enervează în ultimul timp.

McDonalds.
Peste tot văd afişe cu noul lor meniu cu happy end. Mi-am luat un meniu dublu ciz, am pus pula pe tejghea şi am aşteptat happy endul. Ei mi-au dat o îngheţată. Cred că n-au înţeles terminologia corect. McDonalds e cel mai prost salon de masaj erotic la care am fost în viaţa mea.

Hipsterii băşiţi care se dau loviţi de moartea lu’ Steve Jobs de parcă pula mea, era tac-su.
Bucurenci şi Tudor Chirilă, spre exemplu, o ard afectat pe blogurile lor personale de zici că moartea lu’ Steve Jobs a fost cea mai mare tragedie a universului. Mare căcat a făcut Steve Jobs de i-a scos din foame.

Hai să vă explic eu ce a făcut Apple în lume: A luat tehnologie deja existentă şi a făcut-o atît de simplu de utilizat încât să fie la îndemâna oricărui oligofren. Apoi a vândut-o la de zece ori mai mult decât face , ca oligfrenul să fie năpădit de un sentiment de elitism când dă jumătate de salariu să cumpere rahaturile ălea. Că dacă era iPodu 500 de lei, cam cât face cu un adaos comercial de 100% şi taxe, după ce pleacă din mânuţele chinejilor de 12 ani care-l asamblează cu degeţelele lor mici, n-aveai cum să îţi miroşi băşinile cînd îl pui pe masă. Ar fi zis toată lumea „ete încă un retard care şi-a luat mp3 player cu un singur buton, că două îl încurcau!”. Da bă, poţi să-ţi iei un laptop mai puternic decât un macbook la un sfert de preţ. Şi dacă ţi-e frică de viruşi, libertatea de a-ţi instala ce vrea curu’ tău pe el şi complexitate mai mare decît a unui băţ, dacă toate astea te fac să plângi în tine ca un căcănar că ai prea multe butoane şi te-ai speriat, nu trebuie să-l ţii pe windows sau linux. Încap sistemele ălea de operare de la Apple care fac calculatorul din motocicletă o tricicletă de cauciuc cu care nu te poţi răni pe absolut orice. Ştiu, nasol, n-o să mai poţi să te lauzi la oamenii din jur că ai dat 1000 de euro pe un MacBook, o să trebuiască să-i impresionezi cu intelectul. Greu.

Şi observaţi, zic Apple, nu Jobs. Că Steve Jobs nu era Moş Crăciun, în pula mea, să stea în fabrică cu elfii lui şi să sprayeze orice produs cu bună dispoziţie şi veselie. Cre-că se mai uita şi el pe ultimul model de iPhone, spunea „da, e destul de gay, are destul de un singur buton, merge. Daţi la populaţie să joace Fruit Ninja până li se teşeşte gâtul, în pula mea de hidrocefali”. Apple e companie mare. Nu se căca Jobs idei. Are mulţi angajaţi. Un număr mai mare decât ăla maxim până la care poate să numere Chirilă fără să ameţească. Da, coaie, mai mult de 30. Mult mai mult.

Dar să presupunem prin absurd că Jobs era al patrulea Mesia şi că a inventat roata, focul şi tastatura. Nu e ca şi cum le dădea moca, pentru binele omenirii. Să plângi după ăsta e ca şi cum ai plânge după directorul de la Reckitt Benckiser după ce moare că ce drăguţ era el că îţi dădea nurofen la 500 de mii cutia. În primul rând îl fabrica cu 5 lei vagonul şi în al doilea rând e ibuprofen. Îl găseşti la 100 de mii cutia. Acelaşi căcat.

Dar totuşi, să ne ducem şi mai departe. Să presupunem că Jobs era mesia şi dădea totul moca. Nu ai voie să te caci pe tine cu lacrimi de crocodil că a murit un om PE CARE NU ÎL CUNOŞTI, CU CARE NU AI VORBIT 2 SECUNDE ÎN VIAŢA TA DE PARCĂ PULA MEA, ERA TAC-TU. Las-o în mă-sa de poponărie. Nu ştiţi nimic despre omul ăla, ce făcea, cum era. Poate ţinea un copil mic în beci şi se căca pe el. Nu spun că o făcea. Dar chiar n-ai cum să deduci ce om bun şi despot luminat era un cetăţean după cum îţi vinde căcatul pe care joci Angry Birds. Nu cunoşti omul, abţine-te din comentarii.

Şi mă mai enervează şi Marius Moga.

Pentru că mă face să urăsc societatea. Pentru că dacă eu zic că arată penibil, o să par eu ţăran. Că în ziua de azi, dacă vezi că unul merge pe stradă cu un căcat pe frunte şi râzi de el, eşti înghesuit, că ăla e spirit liber, exprimă ceva, ŞI TU NU ÎNŢELEGI, ŢĂRANE. Ei bine, asta e, din cauza lui Moga o să zică societatea că-s ţăran. Coaie, pur şi simplu nu poţi să rulezi aşa. Cu papion mare, ca-n desene animate, cu cămaşă lucioasă de paiete sau ceva, neagră, de zici că e cămaşa în care a fost îngropat Naomi, cu zâmbetul ăla de viezure ud, şi mai ales, mai ales, cu freza aia de Elvis al evreilor. Cine pula mea ţi-a făcut căcăreaza aia în cap? Tu te uiţi în oglindă când ieşi din casă? Nu degeaba ţi-a dat, bă, flit Iulia Vântur pentru un ţigan indian. M-am băşit lucruri care exprimă mai multă masculinitate decât tine. Ar trebui să ţi se revoce dreptul de a purta coaie la cum te prezinţi.